Arts & Crafts For Tu Bishvat - רעיונות יצירה לט"ו בשבט

Detalles del archivo:

Tipo de recursos: Treat Idiomoa: Hebrew

Edad 1 - 100

Cantidad de participantes en el grupo 1 - 100

Tiempo estimado: 30 minutos

Más detalles...

 
Comentarios y criticas 

Stats:
Vistas por tiempo: 32768
Descargadas por tiempo: 1796

Rated 3 times
Add this file to your personal library.

Haben Sie diese Datei heruntergeladen und haben Sie etwas zu teilen?
Hier ist der Ort!



Objetivo del recurso

מגוון של רעיונות לט"ו בשבט- ראש דשא, קישוטים עם פרות יבשים, עציצים, פרחים, עצים ועוד.


Contenidos de los recursos

 

רעיונות ליצירה לט"ו בשבט
 
 
 
  • יצירה של שתילים- ניתן לקחת מספר גביעים (של יוגורט למשל) לעטוף אותם בחימר או לס. לאחר שהוא מתייבש לצבוע אותו, למלא את הגביע באדמה ולשתול שם או שתילים שקנינו מראש או זרעים שיגדלו.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • בובת עץ מדברת- כיצד להכין בובה שנראית כמו עץ אבל ניתן לדובב אותה, רעיון מקסים שאח"כ ניתן להכין הצגה עם הבובות השונות- http://www.kesem.biz/Article.aspx?ID=146
  • העץ הנדיב משקית נייר- סרטון (באנגלית) שמסביר כיצד ניתן להכין את העץ הנדיב משקית נייר חומה וכמה דפים ירוקים- הפעלה יחסית קלה- http://www.youtube.com/watch?v=z9-PhKaoEGE&feature=player_embedded
  • עץ עלעלים מנייר- איסוף של עלים בחוץ והעתקתם לנייר, הפעלה קלה וקצרה שיוצאת מאוד צבעונית- http://www.oryanet.com/pu_winter_3_22.htm
 
  • ·        עציץ פירות יבשים- על שיפודים שמים פירות יבשים מסוגים שונים שיראו כמו ענפים, את הכל תוקעים בתוך עציץ אפשר עם אדמה או כל חומר אחר (כמו חימר), ויוצא עציץ מתוק וצבעוני לטו בשבט.
  • ·        עץ דמיוני- מביאים המון חומרים מסוגים שונים (צמר גפן, חרוזים, ניירות, עלים שנשרו מהעץ, פלסטלינה, פעמונים קטנים, מרשמלו, פירות יבשים), מבקשים מכל ילד לצאת החוצה ולמצוא ענף יבש של עץ (אפשר גם להכין מראש ולחלק לילדים), וכל ילד צריך לקשט את הענף שלו כמו שנראה העץ הדמיוני שלו. אם רוצים ממש להשקיע, ניתן לחבר אח"כ את כל הענפים ולהכין עץ גדול וצבעוני ולהציב בכיתה.
  • ·        קישוט עציצים- ניתן להכין את העציץ מחומרים שונים (גביעים, חימר וכו') ולקשט את העציץ במדבקות, צבעים, חותמות של עלים, שבלונות של פרחים, תמונות מתוך עיתונים, אבני פסיפס קטנות (ניתן גם להכין באופן עצמאי), כפתורים וכו'.
  • ·        בובה מפירות יבשים- לוקחים פרי עץ הדר (תפוז לדג') ועליו בונים את הבובה. משמשים בקיסמים ושיפודים עליהם משחילים את את הפירות היבשים ותוקעים את הקיסמים בפרי ההדר ליצירת איברי הבובה השונים. ניתן גם להכין חרקים שונים מהפירות.
  • ·        כרטיס ברכה לט"ו בשבט- סרטון קצר המסביר כיצד ניתן להכין כרטיס ברכה פשוט לקראת החג או לתת להורים בחג עצמו רמה קלה מאוד- http://www.youtube.com/watch?v=Hd77SaKETF4&feature=player_embedded#!
 

Comentario sobre el recurso

תמונות לדוגמאות ניתן לראות בקובץ המצורף



Recursos relacionados se pueden encontrar en:
» Todo > El Calendario Jud?o > Tu BiShvat
Visitor Comments: