Bnei Akiva Olami
 
Center for Religious Affairs
Select Language:
Show me -
resources in this language only
All resources

 

Resource Details

רציתי להתפלל

Comments & Reviews

Stats:
Viewed: 7002
Downloaded: 1093
Rate it: 1 2 3 4 5 (rated 448 times)

Downloaded the Resource and have something to share? Have any questions for the folks who have already used this resource?
This is the place!

File details:

Resource Type: Short Article in: Hebrew

Age 1 - 50

Group Size 1 - 1000

Estimated Time: 10 minutes

Further Details...

Download

רציתי להתפלל.doc (30 KB)

 


Resource Goal
 

Required Props & Materials
 

Resource Contents

רציתי להתפלל ולא ידעתי

 

זה היה בזמן מלחמת השחרור, הייתי מפקד מחלקה, הצבתי את מחלקתי מול החוד של הצבא המצרי, שהגיע עד אשדוד. המחלקה היתה עלובה ומסכנה, עם כמה סטנים ועם קצת רמונים ונערכנו בפרדס ליד בית- עובד. היה כמעט מגוחך לחשוב שנוכל לעצור את הטנקים המצריים שיכולנו לראותם מולנו במרחק לא גדול במשך היום.

תוך כדי מעשה לא הרגשתי פחד ולא חשבתי על פחד הייתי עסוק מאוד כיצד לחפור את השוחות, להוציא פטרולים ולגלות את האויב. אבל כשירדה החשיכה כשהכל היה כבר ערוך ומוכן ואנחנו ציפינו להתקפה שהיתה צריכה לבא עם שחר, שכבתי לי באחת השוחות של הפרדס והתחלתי מדמיין לעצמי מה יקרה כשיעלה השחר. ואז נתקפתי בפחד נורא.בדרך כלל לא הייתי פוחד, אך הפעם הרגשתי פחד עד כדי רעד, פחד מעיק ביותר, ואז באיזה שהוא רגע הרגשתי רצון עז להתפלל, אבל לא ידעתי איך. שום תפילה לא היתה שגורה על לשוני אבל בכל זאת התפללתי התפללתי בלשון פשוטה כפי שהבנתי אבל אני זוכר את הרצון שלי אז להתפלל דווקא תפילה שאותה כל היהודים בכל הדורות התפללו, אלא שלא ידעתי שום תפילה כזאת.

 

 

 

 

 

 

 

 


Resource Comments
 


Related Resources can be found under:
» All > Judaism > Tefilla
» All > Treats