Shvatz- Vayakhel Pkuday - שב"צ ויקהל פקודי פסח

File details:

Resource Type: Traktatie in: Hebreeuws
Age: 10-16
Group Size: 1-100
Estimated Time: 10 minutes

Further Details...

Download

Download this file (524 KB)

Comments & Reviews

Stats:
Viewed: 7202
Downloaded: 1490

Be the first to rate!
Add this file to your personal library.

Heb je dit bestand downloaden en heb je iets te delen?
Dit is de plaats!


Resource Goal

 אז מה זה בכלל שב"צ? השב"צ נולד לפני מעל לשנה בסניף קדומים. שב"צ זה ראשי תיבות של "שבת בצהריים", זמן הלימוד של הדפים. 10 דקות- רבע שעה לפני המפקד מגיעה לסניף חבורה של מדריכים וחניכים שרוצים, ולומדים בכיף. מומלץ לסניפים שרוצים לארגן לימוד לפני המפקד (או בזמן אחר), וכמובן- אפשר גם לקרוא לעצמכם את הדפים באתר.


Resource Contents


 


Resource Comments

 ממה מורכב שב"צ מצוי? המבנה של השב"צ- בכל דף יש 2 סיפורים; "מיומנו של שב"צ"- השב"צ הזה הוא שמריהו בן צבי, ילד דמיוני שכותב יומן, ודרכו אנחנו לומדים את הלכות תפילה ורעיונות שונים. באופן כללי ההלכות נלקחות מפניני הלכה- תפילה; "משהו מהזוהר"- רעיונות מהזוהר הקדוש שמתאימים לכולנו. בסוגריים העגולות יש הסברים משולבים, ובסוגריים המרובעות יש הרחבות שלנו למה שכתוב בזוהר; פינת פ"ש- הפינה לוקחת רעיון או נקודה מהפרשה ומחברת אותו למציאות החיים שלנו. הפינה פותחת בהצגה של הרעיון באמצעות סיפור קצר, ואז מסבירה את הרעיון מפרשת השבוע. בתחתית השב"צ יש משפט לסיום, כל שבוע משהו אחר, לפי הזרימה. אז אנשושים- תנו לעצמכם צ'אנס. טעמו וראו כי טוב ה'.

שמריהו בן צבי (או בקיצור - שב"צ) הוא ילד חמוד בכיתה ח'. הוא גר בישוב מצפה שאלתיאל בנגב. יש לו אח גדול, אביעד (לומד בכיתה י"א), תאומה בשם אלישבע, ועוד 3 אחים קטנים - תאיר (כיתה ד') צוריה (כיתה א') ודבירוּש התינוק. לשני החברים הכי טובים שלו קוראים שמעון גוֹרדְלַייטֶר ויואב אמסלם, המכונים "שמשון ויובב".
שמריהו כותב יומן על כל מיני נושאים ועל דברים שקרו לו, ונתן לנו רשות להציץ לו ביומן וגם לתת לאחרים לראות. ברגע שקיבלנו ת'רשות, מיהרנו לפרסם ת'יומן כאן בשב"צ. תקראו ותהנו...



Related Resources can be found under:
» Alles > De Joodse kalender > Pesach
» Alles > Torah > Parshat Shavoea > Shmot > Vayakhel
» Alles > Torah > Parshat Shavoea > Shmot > Pekudei
Visitor Comments: